מה זה השטויות האלה? דף חברה בלינקדאין

בהרבה מאוד ארגונים אליהם אני מגיעה עולה הדיון לגבי דף החברה ב- LinkedIn, רבים כבר מבינים את היכולות של .LinkedIn אבל בתחום דפי החברה, האחריות הברורה היא של איש יחסי הציבור בארגון.
מה קורה כשאין מערך שיווק מסודר או לחלופין איש יח”צ בארגון שזו האחריות שלו? וגם אם יש מערך כזה, הנטייה הטבעית שלו היא בדרך כלל להציג את המוצרים / שירותים של הארגון. לנו כאנשי HR ומגייסים יש שאיפה נוספת והיא לגייס דרך דף החברה עובדים חדשים, כיצד עושים זאת? כיצד משלבים כוחות ומביאים את העמוד מהמצוי לרצוי?

שאלות שרצוי לשאול את עצמך לפני שמתחילים:
מי צריך להקים ולתחזק דף החברה שלי?
איך אני יכולה לגייס עובדים ישירות מהדף שלי?
כיצד עליי לתאר את החברה שלי?
באילו תמונות כדאי לי להשתמש?
האם עלי לכלול קטעי מדיה?
מה אני צריך לרשום בדף המוצרים והשירותים?
כמה פעמים אני צריכה לפרסם עדכוני סטטוס?
איך אני יכולה לעודד את חברי LinkedIn ולהמליץ ​​עלי?
איך אני יכולה לקדם את הדף שלי?
איך אני יכולה לעקוב אחר היעילות של הדף שלי?

עמוד החברה ב- LinkedIn נותן לארגון הזדמנות נהדרת לקדם את מוצריו ושירותיו, לגייס כשרונות ולשתף אינפורמציה חשובה מעניינת ושימושית.
בתוך דקות, כל אחד עם שם חברה וכתובת הדוא”ל של חברה יכול ליצור דף חברה ב- LinkedIn.החלק הטוב בסיפור הוא שזה קל וחינמי. ב- LinkedIn יש כבר יותר מ- 200 מיליון חברים. זה אתר הרשתות החברתי המוביל לאנשי מקצוע, ולכן חברות עסקיות חשוב מאוד ליצור עמודי חברה.

להלן 10 צעדים פשוטים שניתן לנקוט כדי ליצור דף חברה ב- LinkedIn שיניע אנשים ללחוץ על הכפתור ה- “Follow”.

1. כתבי סיכום מנצח דף הבית

בעמוד החברה ב- LinkedIn כולל תמונת שער, עדכוני חברה, קישורים למוצרים ושירותים, קישורים לקריירה, ועוד. תיאור קצר של החברה כלול בחלקו התחתון של הדף.למרות שהסעיף “About” של עמוד החברהשלך נמצא בחלק התחתון של דף הבית שלך, זה לא אומר שלא צריך להשקיע את הזמן בכתיבת תיאור של החברה. אם מישהו כבר עושה את המאמץ וגולל למטה על מנת למצוא את התיאור שלך,אל תאכזבי אותו משום שלא סיפקת את המידע שהם מעוניינים בו. כמו כן, הקפידי להשתמש במילות מפתח, כדי שאנשים יוכלו למצוא את דף החברה שלך דרך LinkedIn בחיפושים רלוונטיים.

2. הוסיפי מוצרים ושירותים.

עמוד החברה שלך ב- LinkedInכולל מוצרים וכרטיסיית שירותים בהם את יכולה לחלוק תמונות של המוצרים שלך, תיאורים, קישורים לרכישתם, ועוד. זהו החלק השיווקי של עמוד ה- LinkedInשלך, אז קדימה, זו הזדמנות נפלאה לנסות למכור את היתרונות של המוצרים והשירותים שלך.

3. ודאי שהמוצר המעניין ביותר שלך הוא למעלה ברשימה.

המוצר או השירות שמופיע בדף הראשון של המוצרים והשירותים שלך מוצג גם כתוכן בסרגל הצד של דף הבית שלך. זה אומר שיותר אנשים יראו את זה. אם זה בחשבון, ודאי שהמוצר הראשון בעמוד המוצרים והשירותים שלך הוא זה שאת רוצה לקדם בדף הבית שלך.

4.נסי ללכוד את תשומת לב עם תמונת שער מרשימה.

תמונת השער מופיעה בחלק העליון של דף הבית של עמוד החברה ב- LinkedIn שלך. בחרי תמונת שער שתמשוך תשומת הלב של האנשים של ותפתה אותם להעיף מבט מקרוב על תוכן הדף שלך. אל תשכחי שסיכום החברה שלך מוסתר בחלק התחתון של דף הבית שלך, רעיון טוב לכלול הודעה בתמונת השער שמתארת ​​את מה שהחברה שלך עושה בכמה מילים.

5. הוסיפי מידע אודות אפשרויות קריירה.

נכון להיום, מדובר במודל בתשלום המאפשר הוספה של דף קריירה לדף החברה שלך LinkedIn,הוא מקום מצוין לגיוס עובדים מוכשרים ומקבל חשיפה רחבה יותר על פני קהל מקצועי. אם את מחליטה להשתמש בלינקדאין ככלי לגיוס, שווה לחשוב על להוסיף את דף קריירה לדף החברה שלך.

6. בקשי מהעובדים בארגון ליצור קשר עם הדף שלך.

בקשי מהעובדים בארגון שיש להם פרופילי LinkedIn לעקוב אחר דף החברה. ברגע שהם ינקטו בצעד זה, חבריהם יוכלו ללמוד עוד עליהם ועל הארגון.

8. פרסמי עדכוני חברה על בסיס קבוע על מנת להפוך את הדף שלך לשימושי.

חשוב להתחיל וליצור תוכן שימושי, משמעותי, מעניין, או משעשע, כי קהל היעד שלך רוצה לקרוא ולראות. דף ללא תוכן הוא דף שאף אחד לא יעקוב אחריו. באפשרותך להבליט כל עדכון שאת מפרסמת בדף החברה שלך, כך שזה יודגש בחלק העליון של דף החברה.לדוגמה, אם את רוצה לקדם אירוע או למשוך תשומת לב לתוכן מסויים תוכלי להדגיש אותו כך שיותר אנשים יחשפו אליו.

9. קדמי את דף החברה שלך.

השתמש בכפתור עקוב אחרי ב- LinkedIn כדי לעשות את זה קל עבור אנשים המשוטטים באתר או בבלוג של החברה שלך כדי לעקוב אחר דף החברה ב LinkedIn בלחיצת עכבר.

והכי חשוב, שמרי על התוכן בדף חברת LinkedIn שלך עדכני, שימושי ומעניין לקהל היעד שלך ותקשרי באופן פעיל עם העוקבים שלך אחרת לא יהיה לדף שלך סיכוי להצלחה .

בהזדמנות זאת אני מזמינה אותך לעקוב אחר iTalent בדף החברה שלנו ב-LinkedIn דרך הקישור הבא:

http://www.linkedin.com/company/italent_2