לשיתוף:
רז סמולסקי|tech12| פורסם 12/06/22 18:06
החלק שלנו בכתבה:
דנה בש שלח, מייסדת שותפה ומנכ"לית חברת iTalent, חברה העוסקת בגיוס טכנולוגי להייטק, מרגישה את הביקושים הגואים לאנשי שיווק ומכירות. "25%–30% מהמשרות הפתוחות הן בתחומים של שיווק. אלו משרות שמתרכזות בצד האסטרטגי של השיווק כמו growth או ביצירת פייפליין של לקוחות, ניהול קמפיינים, שותפויות וכדומה. לפני כשנה משרות השיווק היו רק 10%–15% מהתפקידים שטיפלנו בהם".
הסיבה לדבריה היא המיקוד ברווחים. "יש חברות שהגיעו לשווי מטורף, אבל הן לא רווחיות והביקושים שאנחנו רואים עכשיו לאנשי שיווק קשורים בוודאות בצורך להביא כסף. ההבטחות של היזמים שיש להם מוצר מדהים לא מספיקות היום, וההערכה שלנו היא שהביקושים ימשיכו ככל שהארגונים יתמקדו יותר ברווחיות".
דנה בש שלח, iTalent: "יותר מרבע מהמשרות הפתוחות הן בשיווק – משרות שמתרכזות בצד האסטרטגי של השיווק כמו growth או ביצירת פייפליין של לקוחות, ניהול קמפיינים, שותפויות וכדומה. לפני כשנה משרות השיווק היו רק 10%–15% מהתפקידים שטיפלנו בהם"
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.