כבר לא רק קריאייטיב גרסת מד מן: המהפכה של ענף השיווק בארץ - iTalent - Hire smarter

כבר לא רק קריאייטיב גרסת מד מן: המהפכה של ענף השיווק בארץ

לשיתוף:

רז סמולסקי|tech12| פורסם 12/06/22 18:06 

החלק שלנו בכתבה:

דנה בש שלח, מייסדת שותפה ומנכ"לית חברת iTalent, חברה העוסקת בגיוס טכנולוגי להייטק, מרגישה את הביקושים הגואים לאנשי שיווק ומכירות. "25%–30% מהמשרות הפתוחות הן בתחומים של שיווק. אלו משרות שמתרכזות בצד האסטרטגי של השיווק כמו growth או ביצירת פייפליין של לקוחות, ניהול קמפיינים, שותפויות וכדומה. לפני כשנה משרות השיווק היו רק 10%–15% מהתפקידים שטיפלנו בהם".

הסיבה לדבריה היא המיקוד ברווחים. "יש חברות שהגיעו לשווי מטורף, אבל הן לא רווחיות והביקושים שאנחנו רואים עכשיו לאנשי שיווק קשורים בוודאות בצורך להביא כסף. ההבטחות של היזמים שיש להם מוצר מדהים לא מספיקות היום, וההערכה שלנו היא שהביקושים ימשיכו ככל שהארגונים יתמקדו יותר ברווחיות".

דנה בש שלח, iTalent: "יותר מרבע מהמשרות הפתוחות הן בשיווק – משרות שמתרכזות בצד האסטרטגי של השיווק כמו growth או ביצירת פייפליין של לקוחות, ניהול קמפיינים, שותפויות וכדומה. לפני כשנה משרות השיווק היו רק 10%–15% מהתפקידים שטיפלנו בהם"

רצוי לדעת (או: האותיות הקטנות):
1. כל הזכויות בכתבות שקישור אליהן מופיע בעמוד זה, ובעמודי הכתבות בתוך האתר שייכות לגופים המפרסמים את הכתבות. 
2. הכתבות הינן למטרות אינפורמטיביות בלבד, נכונות לזמן פרסומן, ואין בהן ובכל הכלול בהן משום ייעוץ או הצעה או שידול או הזמנה לרכישת שירות, ואין בהן משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. החברה ו/או החברות הקשורות אליה ו/או בעלי עניין בה עשויים  בכתבות ולהיות בעלי עניין אישי או עסקי בנושא, וזאת חרף האמור בהן.
3. אין לראות במידע בכתבות כעובדתי או כמידע שלם וממצה של ההיבטים הכרוכים בקבלת החלטות ולכן אין לקבל על סמך הכתבות או האמור בהן בלבד החלטות על רכישה כלשהי.
4. המידע בכתבות ו/או חלקו מבוסס על מידע שדווח לציבור על ידי החברות המוזכרות בו וכן על הערכות ואומדנים, שמטבע הדברים אפשר ויתבררו כחסרים או בלתי מדויקים או בלתי מעודכנים. כמו כן, עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין ההערכות המובאות במידע כאמור לבין התוצאות בפועל.
5. ט.ל.ח.
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.