תהליך גיוס העובד הראשון בארה"ב יכול להיות מאתגר ומורכב, במיוחד עבור חברות בינלאומיות. במאמר חדש שכתבנו בשיתוף עם חברת ERB, ונבחר להתפרסם על ידי Startup
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
תהליך גיוס העובד הראשון בארה"ב יכול להיות מאתגר ומורכב, במיוחד עבור חברות בינלאומיות. במאמר חדש שכתבנו בשיתוף עם חברת ERB, ונבחר להתפרסם על ידי Startup
בשוק העבודה הגלובלי ההולך ומתפתח, אנחנו רואים עוד ועוד התרחבות של חברות ומעבר של עובדים למדינות אחרות. חברות ישראליות רבות מרחיבות את הפעילות שלהן למדינות
אין חברה בלי מוצר.אין חברה בלי צרכנים.מסכימים? אחד מן התפקידים הכי נחשקים (ומאתגרים לגיוס) בנוף ההייטק הוא מנהל המוצר. ולא בכדי. הרי כפי שאמרנו בהתחלה
שאלתם את עצמכם פעם כמה A Players יש לכם בחברה? A Players הם אותם עובדים שהכי מתאימים לתפקיד ולחברה. הם ידועים בתור אלו שמניעים קדימה פרויקטים בצורה מעולה ומיטבית, שיודעים להתמודד עם אתגרים ועם תקופות פחות טובות, נאמנים לחברה ומתאימים ל-DNA ולערכים שלה. חברות שיש בהן אחוז גבוה יותר של A Players, עובדתית, יצליחו לנוע קדימה טוב יותר, פשוט כי יש להן את המשאבים האנושיים המתאימים ביותר להצלחה הספציפית שלהם.
בחודש מרץ ציינו את חודש האישה. על פניו, חודש חשוב, עם יוזמות נהדרות והצפה של נושא שקרוב לליבנו. אך החודש הזה השאיר אותנו עם טעם
אחת הסיסמאות הבולטות של העידן המודרני היא "ידע זה כוח". אנו עדים להשפעה של קביעה זו וכיצד הדאטה הפך למלך הישיבות ואף החלטה לא תתקבל בלעדיו. למרות שאנו מונעים לרוב על ידי רגשות אנושיים כמו כבוד, כוח, פחד מכישלון והצורך בתחושת שליטה, מנהלים ויזמים נעזרים באיסוף דאטה ואנליטיקה כדי לפעול בצורה שקולה ומבוססת ולא "לפי הבטן".
תהליך גיוס העובד הראשון בארה"ב יכול להיות מאתגר ומורכב, במיוחד עבור חברות בינלאומיות. במאמר חדש שכתבנו בשיתוף עם חברת ERB, ונבחר להתפרסם על ידי Startup
בשוק העבודה הגלובלי ההולך ומתפתח, אנחנו רואים עוד ועוד התרחבות של חברות ומעבר של עובדים למדינות אחרות. חברות ישראליות רבות מרחיבות את הפעילות שלהן למדינות
אין חברה בלי מוצר.אין חברה בלי צרכנים.מסכימים? אחד מן התפקידים הכי נחשקים (ומאתגרים לגיוס) בנוף ההייטק הוא מנהל המוצר. ולא בכדי. הרי כפי שאמרנו בהתחלה
שאלתם את עצמכם פעם כמה A Players יש לכם בחברה? A Players הם אותם עובדים שהכי מתאימים לתפקיד ולחברה. הם ידועים בתור אלו שמניעים קדימה פרויקטים בצורה מעולה ומיטבית, שיודעים להתמודד עם אתגרים ועם תקופות פחות טובות, נאמנים לחברה ומתאימים ל-DNA ולערכים שלה. חברות שיש בהן אחוז גבוה יותר של A Players, עובדתית, יצליחו לנוע קדימה טוב יותר, פשוט כי יש להן את המשאבים האנושיים המתאימים ביותר להצלחה הספציפית שלהם.
בחודש מרץ ציינו את חודש האישה. על פניו, חודש חשוב, עם יוזמות נהדרות והצפה של נושא שקרוב לליבנו. אך החודש הזה השאיר אותנו עם טעם
אחת הסיסמאות הבולטות של העידן המודרני היא "ידע זה כוח". אנו עדים להשפעה של קביעה זו וכיצד הדאטה הפך למלך הישיבות ואף החלטה לא תתקבל בלעדיו. למרות שאנו מונעים לרוב על ידי רגשות אנושיים כמו כבוד, כוח, פחד מכישלון והצורך בתחושת שליטה, מנהלים ויזמים נעזרים באיסוף דאטה ואנליטיקה כדי לפעול בצורה שקולה ומבוססת ולא "לפי הבטן".
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.