לקוחות iTalent מדברים על אתגרי גיוס וההתמודדות בשנת 2022 - Trullion - iTalent - Hire smarter
לקוחות iTalent מדברים על אתגרי גיוס וההתמודדות בשנת 2022 - Trullion 4

לקוחות iTalent מדברים על אתגרי גיוס וההתמודדות בשנת 2022 – Trullion

פינה חדשה בה נראיין מנהלים וא.נשי HR מהתעשייה, בכדי שנוכל ללמוד על אתגרי הגיוס הרלוונטים בחברות בתקופה זו וכן להכיר את תהליך הגיוס הייחודי שלנו . והפעם אנחנו עם גנית דקל, מחברת Trullion.

שם חברה: Trullion

תפקיד: HR Manager

במשפט – במה החברה עוסקת
פיתוח פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים.

מתי החברה הוקמה?
2019

כמה עובדים יש בחברה היום?
45

איך נראה תהליך גיוס אצלכם?

יש לנו תהליך גיוס מובנה, בו לוקחים חלק משמעותי גם חברי הצוות מעבר למנהלים הישירים. אנחנו דואגים לכל אורך התהליך לקבל פידבק מהמועמדים ולתת מענה על שאלות ופערי מידע שצפים. יחד עם זאת ולמרות שהתהליך מובנה לטובת אופטימיזציה, תיאום ציפיות וניתוח הנתונים, אנחנו לגמרי גמישים ומתאימים את התהליך לכל מועמד.ת
החל משינויי בסדר השלבים ועד לתיאום קפה עם הפאונדר, חבר הצוות וכו'.

מה זה גיוס מוצלח עבורך?

חיבור בין השאיפות האישיות והמקצועיות של העובד.ת החדש.ה לבין הצוות, המנהל, המוצר וערכי החברה.

מה מסלול הקריירה שלך בקצרה?

הגעתי מעולמות משאבי האנוש עוד בשלב הצבא כקצינה למשך חמש שנים בתפקידי שלישות וכח אדם ביחידות השונות של צה"ל. לאחר השחרור התחלתי את לימודי התואר הראשון באוניברסיטת תל אביב במשאבי אנוש ומדעי המדינה ונכנסתי לעולם הגיוס בקבוצת קשת. לאחר מכן הגיעה הזדמנות מעניינת ומאתגרת לגייס כח אדם איכותי ודיגיטלי בזאפ ולבנות שם צוותים תוך תהליכים רוחביים שהחברה עברה, במהלך התפקיד הזה עשיתי MBA בתל אביב עם התמחות בהתנהגות ארגונית מתוך רצון להבין טוב יותר את העולם העסקי והמושגים השונים ובמטרה להמשיך לתפקידי HR. לאחר מכן עברתי ל- Trullion ומשם הכל היסטוריה 🙂 

מה אתגרי הגיוס המרכזים בחברה ואיך אתם מתמודדים איתם?

אני חושבת שתמיד יש אתגרים בשוק הגיוס ותמיד יהיו.
האתגר יכול להשתנות מפעם לפעם אבל זה שוק שלעולם יחסי ביקוש והיצע ישתנו ויאתגרו את מי מהצדדים וטוב שכך.
כרגע אנחנו מתמודדים עם האתגר של החזרת הפוקוס המקצועי, מקצועיות ותרבות ארגונית, על פני רעשים רקע שליוו אותנו בחודשים האחרונים של הנפקות בסכומי עתק, גיוסים גרנדיוזים, הוצאות כספים חסרות פרופורציה והתוצאות שהגיעו בעקבות התנהלות שכזאת. עיקר האתגר כרגע הוא לתקשר את המצב של החברה כל הזמן, לנסוך בטחון אצל מועמדים ולהיות כנים וצנועים מבלי לפגוע ברווחת העובד.

מה הדבר הכי מרגש שאמר לך מועמד/ שקרה לך בתהליך גיוס?

מועמדים לא פעם מודים לנו על היכולת לתת פידבק מקצועי, אמיתי ובונה שאפשר לקחת אותו הלאה כצידה לדרך וזאת למרות שלא המשיכו איתנו מסיבה כזאת או אחרת. מועמד סיפר לי לפני מספר שבועות בהתרגשות שזאת הפעם הראשונה שהוא סוף סוף הצליח להבין מה הוא עושה לא נכון בראיונות ויש לו אפשרות לדייק את עצמו לפעם הבאה.

טיפ אחד חשוב לחברות מגייסות בתקופה זו ובכלל- 

הכל בסוף מתחיל בקשר האישי – תיצרו קשר אישי, על תחששו להתקרב, להפתח, שימו את הדיסטנס המיותר של משחקי התפקידים בצד ותחשבו על הצד השני ובאיזה מקום הוא נמצא, איך הוא התאמץ להגיע אלינו היום וכמה המעמד הזה מלחיץ עבורו. בסוף זה שני הצדדים שצריכים להיות שם ורוצים בזה – לא חד צדדי – תתייחסו לזה כך. אל תשאלו שאלות על אוטומט, אל תחכו שהוא כבר יענה כדי שתוכלו לשאול את השאלה הבאה ואל תקטעו – תקשיבו – דברים נפלאים קורים כשלא אומרים הרבה ורק מקשיבים.

אנחנו מתארים לעצמנו שלא פשוט להכניס שותף לצוות הגיוס ( אותנו למשל:)), איך התנהל תהליך קבלת ההחלטה ומה גרם לכם לעשות זאת?

המלצות, המלצות ושוב המלצות! יש אימפקט אדיר לעבודה טובה ואיכותית וזה מה שגרם לי להגיע לiTalent.

ההבנה שלא מדובר בעוד חברת השמה ששולחת קורות חיים לכל עבר ובאמת מעמיקה ומדייקת את הצרכים. זה מייצר שיח משותף, ויוצר אמון. ההשקעה, המעקב והאכפתיות הם מה שמאפשרים להתילך להיות אפקטיבי ונכון.

מה הבידול בחוויה שלך בעבודה איתנו מול מקורות גיוס אחרים?

הבנה אמיתית של מי אנחנו, יכולת להעמיק ולדייק את הצרכים שלנו כחברה, את ה-DNA והתרבות הארגונית ובהתאם לכך לשלוח מועמדים שיתאימו לכך.

מה אתם עושים בתקופה זו – איך המצב משפיע עליכם? –

ממשיכים לצמוח כמו שעשינו עד כה לצד חישובים פיננסיים, ראייה תקציבית ותכנון ארוך טווח וכחלק מהגשמת החזון.

טיפ שהיית רוצה לתת לא.נשי HR ומנהלים בהייטק – 

תצאו מהמשרד!  לכו למיטאפים, תכירו אנשים שעושים את מה שאתם עושים, תתייעצו, שבו לקפה בחוץ ותדברו על הקשיים, תקחו מנטור/ית שיעזרו לכם לקבל בנצמארק על מקרים שקורים, שיקנו לכם בטחון שיסבירו לכם שאף אחד לא נולד עם הידע הזה והכל מתחיל מבטחון בעצמך והאפשרות לנסות וגם לטעות.

__

צריכים שנעזור לכם לצמוח ונגייס את העובדים המדויקים עבורכם? מלאו את הפרטים בטופס, ומנהל פיתוח עסקי שלנו ייצור אתכם קשר.

CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.