אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי לשפר את חוויית המשתמש שלך. אנו מניחים שאתה מסכים לכך, אך תוכל לבטל את הסכמתך אם תרצה. קרא עוד
עיצוב מעולם לא עסק רק ביופי. כבר לפני 15 שנה חברות הבינו שהעיצוב צריך להביא בחשבון את המיתוג, אלא שכיום המשימה הזו היא הרבה יותר עמוקה: המשרד אמור לספר סיפור של החברה, לייצר גיבוש, ועל הדרך לתרום ל well being של הצוות ולקדם תקשורת ופרסונליזציה. הידעתם שכ-94% מהמועמדים שלכם מקדישים מחשבה לעיצוב המבנה והחלל, ומצפים לסיור במשרדים כחלק מראיון עבודה?
מיכל רוזן עוסקת בתכנון ועיצוב משרדים וחללים, בצורה אסטרטגית ואנליטית – כזו שגם מביאה לידי ביטוי את ה-DNA של הארגון, וגם מיישמת עקרונות עסקיים שמבוססים על מחקרים ותובנות עסקיות. הכל מתוך שאיפה להפוך את החלל לעוצמתי ובאמצעותו למשוך את הטאלנטים הטובים ביותר שיש – ובו בעת להעצים אותם ולשפר את הביצועים הארגוניים.
אפשר ללמוד הרבה מהשיחה איתה – על מה כדאי לקחת בחשבון, ובעיקר איך מיישמים את העקרונות העסקיים גם בשיפוץ קטן.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?