דנה בש שלח ומיכל רוזן: סביבת עבודה בעבודה מהבית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp

קמה בבוקר, שוטפת פנים מצחצחת שיניים, מתלבשת יפה ויוצאת ל…סלון?
עבודה מהבית היא לא קונספט חדש ועוד הרבה לפני הקורונה היו המונים שעבדו כך. מה שהם כבר יודעים, רוב העולם מתחיל לגלות עכשיו – לעבודה מהבית יש את היתרונות שלה. אפשר אפילו להניח שגם כשמהשבר יחלוף, אנשים רבים יסגלו לעצמם שבוע עבודה שכולל בתוכו גם כמה ימים של עבודה מהחלל הביתי. אבל סביבת עבודה ביתית מביאה עמה גם אתגרים חדשים, שחלקם עוסקים בפן הכי בסיסי של יום העבודה – איך פינת העבודה הביתית שלי נראית.

דנה בש שלח מארחת את מיכל רוזן, מעצבת פנים המתעסקת בעיצוב משרדים כבסיס להצלחה פיננסית של ארגון, לשיחה על הדברים שכדאי לנו להקפיד עליהם, גם כשעובדים בין ארבעת הקירות הפרטיים שלנו.אחרי חודש בבית כולנו מתחילים להבין שבעיות כמו נוחות הכיסא, גובה שולחן העבודה ומיקום סביבת העבודה יכולות להשפיע לא רק על שריר צוואר כואבים, אלא גם על היצירתיות שלנו, מצב הרוח שלנו ואפילו התפוקה שלנו.

אז איך מסדרים את פינת העבודה בצורה אופטימאלית? מהם הדברים שאנחנו חייבים לשים לב אליהם? כל זה וטיפים נוספים להפוך את סביבת העבודה הביתית ליעילה ונוחה לאורך זמן, כאן בסרטון

רוצים להקשיב בדרך? לחץ כאן עבור סאונדקלאוד
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.