עיצוב מעולם לא עסק רק ביופי. כבר לפני 15 שנה חברות הבינו שהעיצוב צריך להביא בחשבון את המיתוג, אלא שכיום המשימה הזו היא הרבה יותר עמוקה: המשרד אמור לספר סיפור של החברה, לייצר גיבוש, ועל הדרך לתרום ל well being של הצוות ולקדם תקשורת ופרסונליזציה. הידעתם שכ-94% מהמועמדים שלכם מקדישים מחשבה לעיצוב המבנה והחלל, ומצפים לסיור במשרדים כחלק מראיון עבודה?
מיכל רוזן עוסקת בתכנון ועיצוב משרדים וחללים, בצורה אסטרטגית ואנליטית – כזו שגם מביאה לידי ביטוי את ה-DNA של הארגון, וגם מיישמת עקרונות עסקיים שמבוססים על מחקרים ותובנות עסקיות. הכל מתוך שאיפה להפוך את החלל לעוצמתי ובאמצעותו למשוך את הטאלנטים הטובים ביותר שיש – ובו בעת להעצים אותם ולשפר את הביצועים הארגוניים.
אפשר ללמוד הרבה מהשיחה איתה – על מה כדאי לקחת בחשבון, ובעיקר איך מיישמים את העקרונות העסקיים גם בשיפוץ קטן.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.