פרק 8: שקד מזרחי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp

אחת הסיבות ש-monday.com נמצאת בצמיחה מתמדת הוא הקאלצ'ר הארגוני שהצליח ליצור הסטארט אפ החכם הזה. שקד מזרחי, HRBP במחלקת המרקטינג, מספרת איך החברה יצרה אותו, באמצעות שימוש באופי של המוצר, ואיך הם מצליחים לשמור עליו גם בארגון שמגייס הרבה אנשים בזמן קצר.

רוצים דוגמא חיה? הנה חלק מהתכונות שהם מחפשים במועמדים כדי להגיע להתאמה אישית גבוהה – או כמו שהם קוראים לזה, המאנדאי המושלם:

– אנשים עם אש בעיניים

– אקסקיוטרס שקמים בבוקר ומחפשים לעשות משהו

– כאלו שאוהבים לרוץ למרחקים, מחפשים את המקום הדינמי ודרכים חדשות
לרוץ בהן

– בעלי חיבור בין יכולת להריץ דברים בעצמם לצד ההבנה שהפתרון לאתגרים
שלך יבוא מהצוות

תכינו עט ודף, שימו אזניות ותהנו מכל רגע.

רוצים להקשיב בדרך? לחץ כאן עבור סאונדקלאוד
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.