
אילון רשף וחברת גונג משתמשים בשיטות של יזמים כדי לגייס את הטאלנטים הטובים ביותר. איך התהליך נראה בפועל? שונה מכל מה שאתם רגילים לראות במחלקות HR.
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
אילון רשף וחברת גונג משתמשים בשיטות של יזמים כדי לגייס את הטאלנטים הטובים ביותר. איך התהליך נראה בפועל? שונה מכל מה שאתם רגילים לראות במחלקות HR.
נכון שכל מעסיק מתוודע בסופו של דבר לאתגרים הכרוכים בגיוס צוות מעולה, אבל גיוס מנהלים הוא שדה משחק שונה לחלוטין, עם מיני בעיות ייחודיות שיש להתגבר עליהן.
ברוב המקרים, לא תרצו לפרסם בפומבי שאתם מגייסים לתפקידי ניהול בכירים. אם תעשו את זה, ייתכן שתסתכנו בכך שתגרמו לאחרים (למתחרים שלכם וגם לעובדים הנוכחיים שלכם) את התחושה שהחברה שלכם לא יציבה. נכון שתמיד שווה לבחון את הכישרונות שכבר עומדים לרשותכם, אבל לא תמיד ניתן למצוא ולקדם את האנשים הנכונים מבין שורותיכם. זאת הסיבה שרוב המעסיקים מעדיפים לחפש מנהלים במעגלי הרישות העסקי (נטוורקינג) הפרטיים שלהם. המלצה אישית היא תמיד הדבר הכי טוב.
הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.
כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.
כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.
סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.
אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.
איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.
בסוף, צריך לדעת לסנן את הרעשים ולהתאים את עצמכם לסביבה. איתן לביא, הוא יזם וטייס שרוצה לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים.
שנה לתוך הקורונה, ואנחנו עמוק בשיחות וידאו מרחוק וזום, כאילו נולדנו לזה. אבל עדיין יש המון מה לשפר בדרך בה אנחנו מופיעים ואנחנו רואים דוגמאות לכך יום-יום בשיחות עם אנשים שהפנים שלהם חתוכות, רואים את התיקרה שמעליהם, לא שומעים אותם טוב ועוד.
ביקשו מכם לעלות לראיון בטלויזיה בוידאו? לא משנה אם זה זום, סקייפ, וואטסאפ או כל תוכנה אחרת, אם זה בגלל הסגר הקורונה או סיבה אחרת. אתם צריכים להתכונן ולדאוג לעשות את זה טוב, ולהיראות טוב.
עבודה מרחוק היא עדיין נורמה חדשה עבור המון חברות מסביב לעולם, גם אחרי שנה לתוך מגיפת הקורונה.
אבל עם הפצת החיסונים לוירוס, נראה שהגיע הזמן לחשוב מה עתיד להיות. האם המשבר הבריאותי הגלובלי הזה הותיר על עסקים חותם קבוע בדמות עבודה מרחוק?
תהליך גיוס ובחינה נכונים הם הדרך היחידה לוודא שאתם מגייסים את האנשים הנכונים לשבת בכיסאות החברה שלכם מבלי לפספס הזדמנויות גדולות
זה היה אחד המפגשים הטובים שלנו והתגובות לא איחרו לבוא!
השבוע קיימנו מפגש שכולו עסק בגיוס וקליטה מרחוק, זאת ההזדמנות למי שפספס או רוצה להקשיב שוב.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.