
דנה בש שלח ודרור דוידוף בשיחה על איך עושים אדפטציה לחיי היום יום של החברה, ולמה תקשורת לא פורמלית היא לא פחות חשובה מכל היתר.
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
דנה בש שלח ודרור דוידוף בשיחה על איך עושים אדפטציה לחיי היום יום של החברה, ולמה תקשורת לא פורמלית היא לא פחות חשובה מכל היתר.
הנרי חן ויינשטיין, משקיע הון סיכון ומייסד Travel Tehc Nation – פלטפורמה המסייעת לסטרטאפים ולשחקנים גדולים בתחום ה Travel לשתף פעולה ולהאיץ את עתיד הענף יחד.
דנה ויחיאל ישבו לשוחח על התמודדות במצבי לחץ, כיצד בחר לפעול בחר בחברה שלו החל מקיצוצי עובדים, תכנית התייעלות, ושימור שיחות המסדרון כמשהו פורמלי.
מיכל רוזן, מעצבת פנים המתעסקת בעיצוב משרדים כבסיס להצלחה פיננסית של ארגון, פוגשת את דנה לשיחה על הדברים שכדאי לנו להקפיד עליהם, כשעובדים בין ארבעת הקירות הפרטיים שלנו.
איילת לבב, יועצת בארגונים בנושא של שינויים וחוסן, עוסקת בשנים האחרונות בעיקר בעבודה עם ארגונים ויחידים ומלמדת אותם כיצד להתמודד עם קושי ולצאת טובים יותר וחזקים יותר אחרי משבר.
העסקת עובדים בימי קורונה – שמרו על אופטימיות ודעו את הכללים.
עו"ד שירה להט, שותפה במשרד עורכי הדין יגאל ארנון ומומחית לדיני עבודה מגיעה אלינו לחלוק כמה דברים שחשוב להכיר.
כאנשי HR, מה אתם עושים כשמועמד קיבל הצעה והוא מתעכב בתשובתו? מה עמדתכם לגבי שילוב מועמדים מבוגרים בעולם ההייטק?
גיל הויזמן, יועץ אסטרטגי ומאמן לבכירים, נתקל בלא מעט אתגרים וסימני שאלה שחולקים אנשי HR, בייחוד בגיוס טכנולוגי – והוא מציע פרספקטיבה אחרת שאפשר להציע לכל אחד מהם.
חווית מועמד זו ה"חווית לקוח" החדשה. ובכן, היא לא בדיוק מחליפה חווית לקוח, אבל היא תופסת חלק גדל בתודעתם של מגייסים ובעלי עסקים בכל מקום – ומסיבה טובה: יצירת חווית מועמד חיובית זו דרך מעולה לשמר ולהפיץ את המוניטין שלכם כחברה, ולהגדיל את הסיכויים שלכם להנחית אצלכם את הכישרון הגדול ביותר בתחום.
גליה בכר הייתה אשת HR במשך שנים רבות, אבל תמיד הייתה לה פרספקטיבה עסקית ייחודית. לאורך השנים שלה בתפקידי HR היא הבינה שהיא מנהלת מאות עובדים, והמון מידע מצטבר באקסלים, באופן שלא מאפשר לה להפיק ממנו את הפוטנציאל העצום שטמון בו.
ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.
אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.
יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.