
חברת "סיבו" בנתה בהצלחה ברנד תעסוקתי לחברה, שמייצר לה טראפיק אורגני של עובדים למשרות שהיא פותחת. שיחה אישית עם רקיע עופר, סמנכ"לית מש"א בחברת סיבו , שמספרת איך לצוד את המועמד הנכון לא רק מבחינה מקצועית, אלא זה שיתאים בול לאופי הארגון.
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
חברת "סיבו" בנתה בהצלחה ברנד תעסוקתי לחברה, שמייצר לה טראפיק אורגני של עובדים למשרות שהיא פותחת. שיחה אישית עם רקיע עופר, סמנכ"לית מש"א בחברת סיבו , שמספרת איך לצוד את המועמד הנכון לא רק מבחינה מקצועית, אלא זה שיתאים בול לאופי הארגון.
למנכ"ל חברת סטרטאפ קטנה, קשה להתחיל לחשוב על משאבי אנוש וגיוס עובדים. כשעליו להשביח את המוצר, לעורר עניין של משקיעים ולשווק מותג חדש, גיוס עובדים יכול ליפול בקלות בין הכיסאות. אבל זה לא צריך לקרות. גיוס האנשים הנכונים חיוני לדיוק המוצר שלך ולביסוס ההצלחה העתידית, במיוחד בשלב זה של ההתפתחות שלך. שירות משאבי אנוש חיצוני יכול לעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר, ולהעניק לך את ההזדמנות המופלאה להקדיש את זמנך לדברים אחרים.
משיכת בני דור המילניום נמצאת בראש מעייניהן של חברות המעוניינות לגייס כישרונות חדשים. לא רק שמבחינה דמוגרפית בני דור המילניום הם ההווה והעתיד של כוח העבודה, אלא שבהיותם הדור החדש ביותר בשוק, הם מלאים אנרגיה, רעיונות מלהיבים ופוטנציאל לעתיד.
סטארטאפים חווים את כל אתגרי הגיוס האפשריים. בפעם הראשונה בתחילת הדרך, כשעוד אין תשתית וצריך לדעת לבחור את האדם הנכון, ללא מתודולוגיה מכוונת או קווים מנחים להבתסס עליהם. שנית, בשלבים מתקדמים יותר, שבהם צריך לגייס צוות גדול במהירות, תוך היצמדות לערכים שהוגדרו לאורך הדרך.
הארגון שלכם ודאי זקוק לטאלנט הנדסי בתכיפות גבוהה יותר מאשר לכל תפקיד אחר גם יחד. יש תמיד ביקוש גבוה למהנדסים, ונדמה כי ההיצע שלהם אף פעם לא מספיק. ואפילו, נניח, אם יש מספיק – חשוב להבין שלאיכות של הטאלנט שבכוחכם למשוך לארגונכם ישנה חשיבות עצומה בכל הנוגע להצלחתכם בזירת התחרות העסקית.
כאנשי HR, מה אתם עושים כשמועמד קיבל הצעה והוא מתעכב בתשובתו? מה עמדתכם לגבי שילוב מועמדים מבוגרים בעולם ההייטק?
גיל הויזמן, יועץ אסטרטגי ומאמן לבכירים, נתקל בלא מעט אתגרים וסימני שאלה שחולקים אנשי HR, בייחוד בגיוס טכנולוגי – והוא מציע פרספקטיבה אחרת שאפשר להציע לכל אחד מהם.
חווית מועמד זו ה"חווית לקוח" החדשה. ובכן, היא לא בדיוק מחליפה חווית לקוח, אבל היא תופסת חלק גדל בתודעתם של מגייסים ובעלי עסקים בכל מקום – ומסיבה טובה: יצירת חווית מועמד חיובית זו דרך מעולה לשמר ולהפיץ את המוניטין שלכם כחברה, ולהגדיל את הסיכויים שלכם להנחית אצלכם את הכישרון הגדול ביותר בתחום.
גליה בכר הייתה אשת HR במשך שנים רבות, אבל תמיד הייתה לה פרספקטיבה עסקית ייחודית. לאורך השנים שלה בתפקידי HR היא הבינה שהיא מנהלת מאות עובדים, והמון מידע מצטבר באקסלים, באופן שלא מאפשר לה להפיק ממנו את הפוטנציאל העצום שטמון בו.
ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.