
אין חברה בלי מוצר.אין חברה בלי צרכנים.מסכימים? אחד מן התפקידים הכי נחשקים (ומאתגרים לגיוס) בנוף ההייטק הוא מנהל המוצר. ולא בכדי. הרי כפי שאמרנו בהתחלה
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
אין חברה בלי מוצר.אין חברה בלי צרכנים.מסכימים? אחד מן התפקידים הכי נחשקים (ומאתגרים לגיוס) בנוף ההייטק הוא מנהל המוצר. ולא בכדי. הרי כפי שאמרנו בהתחלה
שאלתם את עצמכם פעם כמה A Players יש לכם בחברה? A Players הם אותם עובדים שהכי מתאימים לתפקיד ולחברה. הם ידועים בתור אלו שמניעים קדימה פרויקטים בצורה מעולה ומיטבית, שיודעים להתמודד עם אתגרים ועם תקופות פחות טובות, נאמנים לחברה ומתאימים ל-DNA ולערכים שלה. חברות שיש בהן אחוז גבוה יותר של A Players, עובדתית, יצליחו לנוע קדימה טוב יותר, פשוט כי יש להן את המשאבים האנושיים המתאימים ביותר להצלחה הספציפית שלהם.
בחודש מרץ ציינו את חודש האישה. על פניו, חודש חשוב, עם יוזמות נהדרות והצפה של נושא שקרוב לליבנו. אך החודש הזה השאיר אותנו עם טעם
אחת הסיסמאות הבולטות של העידן המודרני היא "ידע זה כוח". אנו עדים להשפעה של קביעה זו וכיצד הדאטה הפך למלך הישיבות ואף החלטה לא תתקבל בלעדיו. למרות שאנו מונעים לרוב על ידי רגשות אנושיים כמו כבוד, כוח, פחד מכישלון והצורך בתחושת שליטה, מנהלים ויזמים נעזרים באיסוף דאטה ואנליטיקה כדי לפעול בצורה שקולה ומבוססת ולא "לפי הבטן".
איך בוחרים שותף ליוזמה טכנולוגית חדשה? מה הקושי המרכזי בבניית הצוות הראשוני? כיצד גורמים למשקיעים להאמין במוצר ובעיקר ביזמים עצמם? נפגשנו עם פיטר נפתלייב, מייסד שותף ב-Munch לשיחה על הדרך היזמית שלו ועל הטיפים הכי חשובים בעיניו ליזמים מתחילים שרוצים לצלוח את עולם הסטרטאפים והחדשנות.
כל מה שחובה לדעת על הליך גיוס צוות הנהלה בסטרטאפים וחברות צעירות ריהטתם פעם בית חדש מאפס? על פניו, משימה יחסית פשוטה, נכון?אז זהו שלא. רק
אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.
יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.
רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.