
בחודש מרץ ציינו את חודש האישה. על פניו, חודש חשוב, עם יוזמות נהדרות והצפה של נושא שקרוב לליבנו. אך החודש הזה השאיר אותנו עם טעם
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
בחודש מרץ ציינו את חודש האישה. על פניו, חודש חשוב, עם יוזמות נהדרות והצפה של נושא שקרוב לליבנו. אך החודש הזה השאיר אותנו עם טעם
אחת הסיסמאות הבולטות של העידן המודרני היא "ידע זה כוח". אנו עדים להשפעה של קביעה זו וכיצד הדאטה הפך למלך הישיבות ואף החלטה לא תתקבל בלעדיו. למרות שאנו מונעים לרוב על ידי רגשות אנושיים כמו כבוד, כוח, פחד מכישלון והצורך בתחושת שליטה, מנהלים ויזמים נעזרים באיסוף דאטה ואנליטיקה כדי לפעול בצורה שקולה ומבוססת ולא "לפי הבטן".
איך בוחרים שותף ליוזמה טכנולוגית חדשה? מה הקושי המרכזי בבניית הצוות הראשוני? כיצד גורמים למשקיעים להאמין במוצר ובעיקר ביזמים עצמם? נפגשנו עם פיטר נפתלייב, מייסד שותף ב-Munch לשיחה על הדרך היזמית שלו ועל הטיפים הכי חשובים בעיניו ליזמים מתחילים שרוצים לצלוח את עולם הסטרטאפים והחדשנות.
כל מה שחובה לדעת על הליך גיוס צוות הנהלה בסטרטאפים וחברות צעירות ריהטתם פעם בית חדש מאפס? על פניו, משימה יחסית פשוטה, נכון?אז זהו שלא. רק
אמפתיה היא התכונה שנמצאת בראש רשימת המיומנות הנדרשות אצל מנהיגים כבר משנות ה-90 של המאה ה-20, ולא בכדי. במהלך השנים, מחקרים על גבי מחקרים הוכיחו פעם אחר פעם כיצד חברות נבנות בצורה יציבה ובטוחה יותר, כאשר אמפתיה היא המרכיב אשר מגולם באופן עקבי על ידי מנהליה.
סיכמנו עבורכם את נתוני הגיוס של 2023 אצלנו ב-iTalent ובתעשיית ההייטק בכלל. נתונים שהוכיחו שהאמירה No Matter What, חיה ובועטת בשטח!
רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
אחת הסיבות ש-monday.com נמצאת בצמיחה מתמדת הוא הקאלצ'ר הארגוני שהצליח ליצור הסטארט אפ החכם הזה. שקד מזרחי, HRBP במחלקת המרקטינג, מספרת איך החברה יצרה אותו, באמצעות שימוש באופי של המוצר, ואיך הם מצליחים לשמור עליו גם בארגון שמגייס הרבה אנשים בזמן קצר.
יזמים טריים צריכים להתמודד עם הרבה דברים: חיזור אחר משקיעים, תכנון יוזמות שיווק וכמובן, בניית מוצר מנצח.
מעבר לכך, מיד עם הקמת עסק חדש, מתעורר הדחף להרוויח כסף. ייתכן שאתה כל כך נלהב מהרעיון שלך, שאתה פשוט לא מסוגל לחכות לראות רווחים זורמים, ויתכן שאתה מצוי בלחץ כלכלי וצריך להתחיל להרוויח מזומנים, ומהר. יהיו אשר יהיו הסיבות, אחוז גדול של בעלי עסקים חדשים ממקד את המאמצים בהפיכה לרווחיים ובעלי כושר פירעון, במהירות ובישירות ככל הניתן.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.