
דנה ויחיאל ישבו לשוחח על התמודדות במצבי לחץ, כיצד בחר לפעול בחר בחברה שלו החל מקיצוצי עובדים, תכנית התייעלות, ושימור שיחות המסדרון כמשהו פורמלי.
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

דנה ויחיאל ישבו לשוחח על התמודדות במצבי לחץ, כיצד בחר לפעול בחר בחברה שלו החל מקיצוצי עובדים, תכנית התייעלות, ושימור שיחות המסדרון כמשהו פורמלי.

מיכל רוזן, מעצבת פנים המתעסקת בעיצוב משרדים כבסיס להצלחה פיננסית של ארגון, פוגשת את דנה לשיחה על הדברים שכדאי לנו להקפיד עליהם, כשעובדים בין ארבעת הקירות הפרטיים שלנו.

איילת לבב, יועצת בארגונים בנושא של שינויים וחוסן, עוסקת בשנים האחרונות בעיקר בעבודה עם ארגונים ויחידים ומלמדת אותם כיצד להתמודד עם קושי ולצאת טובים יותר וחזקים יותר אחרי משבר.

העסקת עובדים בימי קורונה – שמרו על אופטימיות ודעו את הכללים.
עו"ד שירה להט, שותפה במשרד עורכי הדין יגאל ארנון ומומחית לדיני עבודה מגיעה אלינו לחלוק כמה דברים שחשוב להכיר.

סיון מלחי, יועצת ארגונית ואסטרטגית לגיוס בארגונים, מגיעה אלינו לדבר על צורת העבודה החדשה, איך נכון להיערך אליה, ובכל זאת – על חשיבה מעט יותר רחוק למרות תנאי אי-הודאות.

יונתן מלכא מצטרף אל דנה ומסביר לנו מדוע Wellness הוא דווקא כלי שעוזר לנו להגיע למטרה של הארגון.

גליה בכר הייתה אשת HR במשך שנים רבות, אבל תמיד הייתה לה פרספקטיבה עסקית ייחודית. לאורך השנים שלה בתפקידי HR היא הבינה שהיא מנהלת מאות עובדים, והמון מידע מצטבר באקסלים, באופן שלא מאפשר לה להפיק ממנו את הפוטנציאל העצום שטמון בו.

ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.

אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.

יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.

רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.

המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?