
מוזמנים לפרק חדש של הפודקאסט שלנו "LeadersTalk" ובו אנחנו מארחים את יונתן סרוסי, כיום מנהל פיתוח בחברת NextSilicon
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

מוזמנים לפרק חדש של הפודקאסט שלנו "LeadersTalk" ובו אנחנו מארחים את יונתן סרוסי, כיום מנהל פיתוח בחברת NextSilicon

בפרק השלישי בפודקאסט שלנו LeadersTalk אנחנו מארחים את זוהר לבקוביץ.
זוהר, יזם ותיק יוצא דופן, מוכר גם כאחד מהמשקיעים המכובדים בתוכנית "הכרישים", בה מוצגים יזמים המחפשים משקיעים פוטנציאליים.

למרות שלעיתים קרובות מתבלבלים ביניהם, ניהול ומנהיגות הם שני כישורים שונים, אך שניהם נחוצים בכל הקשור לבניית עסק מצליח.

בפרק השני לפודקאסט LeadersTalk by iTalent משוחחת עם דניאל ווייל, שותף בחברת מדוע, על משמעות, סקרנות והקשר בין חינוך לעולם התעסוקה והניהול.

בסוף, צריך לדעת לסנן את הרעשים ולהתאים את עצמכם לסביבה. איתן לביא, הוא יזם וטייס שרוצה לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים.

שנה לתוך הקורונה, ואנחנו עמוק בשיחות וידאו מרחוק וזום, כאילו נולדנו לזה. אבל עדיין יש המון מה לשפר בדרך בה אנחנו מופיעים ואנחנו רואים דוגמאות לכך יום-יום בשיחות עם אנשים שהפנים שלהם חתוכות, רואים את התיקרה שמעליהם, לא שומעים אותם טוב ועוד.

הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.
כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.

כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.

סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.
אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.

איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.

אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.

זאת היא שאלה חשובה שכל מעסיק צריך לשאול את עצמו. מעבר לכל, השאלה היא תרגיל בענווה, אבל היא גם אמורה להיות גורם מתמרץ שמוביל אותך ליצור סביבת עבודה טובה יותר, שתמשוך את הכישרונות המתאימים ותשאיר אותם נלהבים לתרום לפרויקט שלך לאורך שנים.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?