
דנה ויחיאל ישבו לשוחח על התמודדות במצבי לחץ, כיצד בחר לפעול בחר בחברה שלו החל מקיצוצי עובדים, תכנית התייעלות, ושימור שיחות המסדרון כמשהו פורמלי.
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

דנה ויחיאל ישבו לשוחח על התמודדות במצבי לחץ, כיצד בחר לפעול בחר בחברה שלו החל מקיצוצי עובדים, תכנית התייעלות, ושימור שיחות המסדרון כמשהו פורמלי.

מיכל רוזן, מעצבת פנים המתעסקת בעיצוב משרדים כבסיס להצלחה פיננסית של ארגון, פוגשת את דנה לשיחה על הדברים שכדאי לנו להקפיד עליהם, כשעובדים בין ארבעת הקירות הפרטיים שלנו.

איילת לבב, יועצת בארגונים בנושא של שינויים וחוסן, עוסקת בשנים האחרונות בעיקר בעבודה עם ארגונים ויחידים ומלמדת אותם כיצד להתמודד עם קושי ולצאת טובים יותר וחזקים יותר אחרי משבר.

העסקת עובדים בימי קורונה – שמרו על אופטימיות ודעו את הכללים.
עו"ד שירה להט, שותפה במשרד עורכי הדין יגאל ארנון ומומחית לדיני עבודה מגיעה אלינו לחלוק כמה דברים שחשוב להכיר.

סיון מלחי, יועצת ארגונית ואסטרטגית לגיוס בארגונים, מגיעה אלינו לדבר על צורת העבודה החדשה, איך נכון להיערך אליה, ובכל זאת – על חשיבה מעט יותר רחוק למרות תנאי אי-הודאות.

יונתן מלכא מצטרף אל דנה ומסביר לנו מדוע Wellness הוא דווקא כלי שעוזר לנו להגיע למטרה של הארגון.

הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.
כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.

כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.

סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.
אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.

איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.

אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.

זאת היא שאלה חשובה שכל מעסיק צריך לשאול את עצמו. מעבר לכל, השאלה היא תרגיל בענווה, אבל היא גם אמורה להיות גורם מתמרץ שמוביל אותך ליצור סביבת עבודה טובה יותר, שתמשוך את הכישרונות המתאימים ותשאיר אותם נלהבים לתרום לפרויקט שלך לאורך שנים.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?