
חברת "סיבו" בנתה בהצלחה ברנד תעסוקתי לחברה, שמייצר לה טראפיק אורגני של עובדים למשרות שהיא פותחת. שיחה אישית עם רקיע עופר, סמנכ"לית מש"א בחברת סיבו , שמספרת איך לצוד את המועמד הנכון לא רק מבחינה מקצועית, אלא זה שיתאים בול לאופי הארגון.
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
חברת "סיבו" בנתה בהצלחה ברנד תעסוקתי לחברה, שמייצר לה טראפיק אורגני של עובדים למשרות שהיא פותחת. שיחה אישית עם רקיע עופר, סמנכ"לית מש"א בחברת סיבו , שמספרת איך לצוד את המועמד הנכון לא רק מבחינה מקצועית, אלא זה שיתאים בול לאופי הארגון.
למנכ"ל חברת סטרטאפ קטנה, קשה להתחיל לחשוב על משאבי אנוש וגיוס עובדים. כשעליו להשביח את המוצר, לעורר עניין של משקיעים ולשווק מותג חדש, גיוס עובדים יכול ליפול בקלות בין הכיסאות. אבל זה לא צריך לקרות. גיוס האנשים הנכונים חיוני לדיוק המוצר שלך ולביסוס ההצלחה העתידית, במיוחד בשלב זה של ההתפתחות שלך. שירות משאבי אנוש חיצוני יכול לעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר, ולהעניק לך את ההזדמנות המופלאה להקדיש את זמנך לדברים אחרים.
משיכת בני דור המילניום נמצאת בראש מעייניהן של חברות המעוניינות לגייס כישרונות חדשים. לא רק שמבחינה דמוגרפית בני דור המילניום הם ההווה והעתיד של כוח העבודה, אלא שבהיותם הדור החדש ביותר בשוק, הם מלאים אנרגיה, רעיונות מלהיבים ופוטנציאל לעתיד.
אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.
יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.
רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.