
אלי אביאן, CEO בeTribez, שמפתחים פלטפורה המעניקה שליטה ובקרה למנהלי סטודיו של סרטים וטלוויזיה עם פתרונות דיגיטליים מתקדמים.
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

אלי אביאן, CEO בeTribez, שמפתחים פלטפורה המעניקה שליטה ובקרה למנהלי סטודיו של סרטים וטלוויזיה עם פתרונות דיגיטליים מתקדמים.

מזמינים אתכם לצפות ב- Videocast מרתק או להאזין בכל ערוצי הפודקאסט שלנו.
LeadersTalk By iTalent Number 21
דנה בש שלח, Co-Founder & CEO שלנו בשיחה אחת על אחד עם יוסי הרשקו, General Manager Israel ב- CWT.
__
חברת CWT הינה חברה גלובלית שנותנת שירותי טיולים עסקיים מהמובילות בעולם.

ליטל ירון, Head of Leadership, Executive & Global Division שלנו משוחחת עם לקוח ותיק ויקר שלנו, ישראל קלוש, VP Engineering של חברת eToro, להם אנחנו מגייסים לתפקידים בכירים בכל התחומים.

אנחנו מדברים הרבה על גיוס. תהליכים. אסטרטגיות. חזון. מספרים לכם על האני מאמין שלנו וחושפים סודות וטיפים מהדרך של iTalent, אבל הפעם החלטנו לחזור לבסיס. לחשוף אתכם לעולם היומיומי המרתק של המגייסות שלנו. איזו דרך טובה יותר לספר לכם על תפקיד המגייס מאשר לפנות למקור? אספנו כמה ממנהלות הפרויקטים שלנו והצבנו בפניהן שאלון זהה. נתנו להן לספר בחופשיות על עולם הגיוס בכלל מנקודת המבט שלהן ולספר איך אנחנו עושים את זה ב-iTalent.

תהליך גיוס המגייסים משתנה יחד עם הדרישות מ"המגייס החדש". השיטה שפיתחנו מבוססת על בדיקת כישורים, יכולות, הכשרה, לימוד, התאמה לסיטואציות דינמיות. כך אנחנו עושים את זה

הקורונה הלכה, הכסף חזר ואפשר לזהות עלייה של כ-25 אחוזים בגיוסי בכירים. מה השתנה בתהליכי הגיוס? מדוע המועמדים הופכים אקטיביים ואיך בוחרים את החברה הנכונה? הבאנו תובנות מהשטח הכוללות גם ראיונות של שלושה בכירים שגויסו לאחרונה על ידי iTalent

הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.
כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.

כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.

סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.
אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.

איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.

אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.

זאת היא שאלה חשובה שכל מעסיק צריך לשאול את עצמו. מעבר לכל, השאלה היא תרגיל בענווה, אבל היא גם אמורה להיות גורם מתמרץ שמוביל אותך ליצור סביבת עבודה טובה יותר, שתמשוך את הכישרונות המתאימים ותשאיר אותם נלהבים לתרום לפרויקט שלך לאורך שנים.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?