
דנה מארחת לשיחת לילה מאוחרת את הילה בלאק, מאמנת, יועצת ארגונית, ומובילת קהילת משאבי אנוש…
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
דנה מארחת לשיחת לילה מאוחרת את הילה בלאק, מאמנת, יועצת ארגונית, ומובילת קהילת משאבי אנוש…
כשהמציאות עולה על כל דמיון – דנה בש-שלח ושרון שימקוביץ (יועצת ארגונית, יועצת לסטארטאפים ומנהלת משאבי אנוש) מציגות את צד הארגון בשיחה פתוחה ומרתקת
שמחים לארח את ענת רזיאל המתמחה בליווי ניהול קריירה שהגיעה להתארח ולתת לנו כלים במציאות חדשה…
לפעמים, הפתרון לחידה ברור כשמש: תפקיד ניהולי כלשהו מתפנה ויש לכם בחברה מישהו או מישהי, שהוכיחו את עצמם בעבר, ורק חיכיתם להזדמנות לקדם אותם.
עיצוב מעולם לא עסק רק ביופי. כבר לפני 15 שנה חברות הבינו שהעיצוב צריך להביא בחשבון את המיתוג, אלא שכיום המשימה הזו היא הרבה יותר עמוקה: המשרד אמור לספר סיפור של החברה, לייצר גיבוש, ועל הדרך לתרום ל well being של הצוות ולקדם תקשורת ופרסונליזציה. הידעתם שכ-94% מהמועמדים שלכם מקדישים מחשבה לעיצוב המבנה והחלל, ומצפים לסיור במשרדים כחלק מראיון עבודה?
מה עובר לכם בראש כשאתם חושבים על "מנהל בכיר"? אולי איזה בעל תפקיד חשוב, המבצע החלטות רבות־השפעה המחלחלות מטה דרך בעלי התפקידים השונים עד לרמות בהן מתבצעת העבודה עצמה. אולי מעין מנהל־על שכזה: אחד שמבצע עסקאות, נוכח בישיבות, מבצע החלטות אסטרטגיות ומבקר בכנסים מקצועיים. כך או כך, ככל הנראה אתם לא רחוקים כל כך מהמציאות.
אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.
יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.
רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.