
האם העובדים מנסים לעבוד פחות על חשבון המעסיק או שהיזמים והמנכ"לים מתלוננים על ירידה בתפוקה הזויים?
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

האם העובדים מנסים לעבוד פחות על חשבון המעסיק או שהיזמים והמנכ"לים מתלוננים על ירידה בתפוקה הזויים?

לקוחות iTalent מדברים על אתגרי גיוס וההתמודדות בשנת 2022 – Bosch israel
פינה בה נראיין מנהלים וא.נשי HR מהתעשייה, בכדי שנוכל ללמוד על אתגרי הגיוס הרלוונטים בחברות בתקופה זו וכן להכיר את תהליך הגיוס הייחודי שלנו . והפעם אנחנו עם אורנה שובה, מחברת Bosch.

תכירו את Lihi Prager, Global Talent Acquisition Partner המוכשרת מחברת Walnut

פינה חדשה בה נראיין מנהלים וא.נשי HR מהתעשייה, בכדי שנוכל ללמוד על אתגרי הגיוס הרלוונטים בחברות בתקופה זו וכן להכיר את תהליך הגיוס הייחודי שלנו . והפעם אנחנו עם גנית דקל, מחברת Trullion.

דנה בש שלח, Co-Founder & CEO שלנו חיה את עולם הגיוס כבר מעל שני עשורים, יזמית אופטימית בפני עצמה ודי וראתה את כל המצבים בתעשייה: צמיחה מטורפת, 4 משברי שוק קשים כשביניהם קורונה אחת ששינתה והגדירה מחדש את ההתנהגות שלנו כמעסיקים.
בתקופה מאתגרת של חוסר ודאות, ביקשנו מדנה לתרום מהידע והניסיון שלה כדי לעזור לכם להבין את המצב טוב יותר ולצמוח על אף המשבר.

אילנית לוי ביטון , VP Talent and Operations שלנו מסכמת 5 שנים ב- iTalent כסמנכ”לית ומנהלת חטיבת הפרויקטים. זו ההזדמנות שלנו לומר תודה ועל הדרך ללמוד ממנה.

יעל אבידן היא Head of Executive Talent Acquisition שלנו. להט אבו הוא, ה-VP R&D של DoubleVerify. וחוץ מזה, הוא גם בן הזוג שלה:) שניהם התיישבו לשיחה אישית מקצועית בנושא גיוס אזקטיוטיבס, פיתוח צוות ושימור עובדים: מה המשמעות של התאמת עובד ל-DNA של חברה, שקשה מאד לאמוד דרך פרופיל הלינקדאין שלו, למה חשוב להשקיע פי כמה בגיוס למשרה ניהולית, מהו מודל הגילדה של DoubleVerify שפיתחה spotify ומיישמות גם אאוטבריין ו-wix, ובעיקר – מה הסוד של DoubleVerify בגיוס עובדים, שמאפשר לה לקדם עובדים מתוך הארגון למשרות ניהוליות.

סטרטאפים צעירים שנמצאים בצמיחה צריכים כמות גדולה של טאלנטים בזמן יחסית מהיר. זה לא מסתדר עם התחרות הגדולה בשוק, שיוצרת ביקוש גדול והיצע מאתגר.

חברת "סיבו" בנתה בהצלחה ברנד תעסוקתי לחברה, שמייצר לה טראפיק אורגני של עובדים למשרות שהיא פותחת. שיחה אישית עם רקיע עופר, סמנכ"לית מש"א בחברת סיבו , שמספרת איך לצוד את המועמד הנכון לא רק מבחינה מקצועית, אלא זה שיתאים בול לאופי הארגון.

למנכ"ל חברת סטרטאפ קטנה, קשה להתחיל לחשוב על משאבי אנוש וגיוס עובדים. כשעליו להשביח את המוצר, לעורר עניין של משקיעים ולשווק מותג חדש, גיוס עובדים יכול ליפול בקלות בין הכיסאות. אבל זה לא צריך לקרות. גיוס האנשים הנכונים חיוני לדיוק המוצר שלך ולביסוס ההצלחה העתידית, במיוחד בשלב זה של ההתפתחות שלך. שירות משאבי אנוש חיצוני יכול לעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר, ולהעניק לך את ההזדמנות המופלאה להקדיש את זמנך לדברים אחרים.

משיכת בני דור המילניום נמצאת בראש מעייניהן של חברות המעוניינות לגייס כישרונות חדשים. לא רק שמבחינה דמוגרפית בני דור המילניום הם ההווה והעתיד של כוח העבודה, אלא שבהיותם הדור החדש ביותר בשוק, הם מלאים אנרגיה, רעיונות מלהיבים ופוטנציאל לעתיד.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?