
תכירו את Lihi Prager, Global Talent Acquisition Partner המוכשרת מחברת Walnut
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
תכירו את Lihi Prager, Global Talent Acquisition Partner המוכשרת מחברת Walnut
פינה חדשה בה נראיין מנהלים וא.נשי HR מהתעשייה, בכדי שנוכל ללמוד על אתגרי הגיוס הרלוונטים בחברות בתקופה זו וכן להכיר את תהליך הגיוס הייחודי שלנו . והפעם אנחנו עם גנית דקל, מחברת Trullion.
דנה בש שלח, Co-Founder & CEO שלנו חיה את עולם הגיוס כבר מעל שני עשורים, יזמית אופטימית בפני עצמה ודי וראתה את כל המצבים בתעשייה: צמיחה מטורפת, 4 משברי שוק קשים כשביניהם קורונה אחת ששינתה והגדירה מחדש את ההתנהגות שלנו כמעסיקים.
בתקופה מאתגרת של חוסר ודאות, ביקשנו מדנה לתרום מהידע והניסיון שלה כדי לעזור לכם להבין את המצב טוב יותר ולצמוח על אף המשבר.
אילנית לוי ביטון , VP Talent and Operations שלנו מסכמת 5 שנים ב- iTalent כסמנכ”לית ומנהלת חטיבת הפרויקטים. זו ההזדמנות שלנו לומר תודה ועל הדרך ללמוד ממנה.
מזמינים אתכם לצפות ב- Videocast מרתק או להאזין בכל ערוצי הפודקאסט שלנו.
LeadersTalk By iTalent Number 23
את השיחה הזו הקלטנו רגע לפני תקופת אי הודאות הנוכחית.
ודווקא עכשיו היא רלוונטית יותר מתמיד כי השיח הוא על תהליך מהותי החשוב לכל חברה, לכל מצב שוק ובטח בחוסר ודאות.
בסופו של יום התהליך חיזק, חידד ופיתח כי ולא משנה מהו המצב החיצוני, החוזק מגיע מבפנים.
מנהל הפיתוח של CWT Digital, שמוליק יודקוביץ,
הוא מאלו שכבר מכיתה א'-ב התחילו להתעסק במחשבים וידעו שזו אהבה.
מזה עשור שמוליק נמצא בתפקידים ניהוליים בחברות טכנולוגיות, בתפקידו הנוכחי כמנהל פיתוח הוא משתף בסרטון מרתק
אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.
יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.
רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.