
מנהל הפיתוח של CWT Digital, שמוליק יודקוביץ,
הוא מאלו שכבר מכיתה א'-ב התחילו להתעסק במחשבים וידעו שזו אהבה.
מזה עשור שמוליק נמצא בתפקידים ניהוליים בחברות טכנולוגיות, בתפקידו הנוכחי כמנהל פיתוח הוא משתף בסרטון מרתק
דף הבית » Information Center
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.

מנהל הפיתוח של CWT Digital, שמוליק יודקוביץ,
הוא מאלו שכבר מכיתה א'-ב התחילו להתעסק במחשבים וידעו שזו אהבה.
מזה עשור שמוליק נמצא בתפקידים ניהוליים בחברות טכנולוגיות, בתפקידו הנוכחי כמנהל פיתוח הוא משתף בסרטון מרתק

גל הפיטורים הנוכחי בשוק הטכנולוגיה הישראלי, לא דומה לזה של משבר הדוט.קום ב-2000, והמפוטרים מוצאים במהירות מקומות עבודה חלופיים – מסבירה דנה בש שלח, מנכ"לית ושותפה בחברת השמה iTalent. והאם דרישות והצעות שכר פחתו? צפו בראיוןTV

הכירו את Or Zarmi, Talent Acquisition Team Lead המוכשרת מחברת Verbit.ai.

מזמינים אתכם לצפות ב- Videocast מרתק או להאזין בכל ערוצי הפודקאסט שלנו.
LeadersTalk By iTalent Number 22
ליטל ירון, Head of Global, Leadership & Executive Division שלנו משוחחת עם סנדרין קאלק, Director of DevOps and SaaS Cloud Operational ב – Aqua שאנחנו גייסנו אותה לתפקיד.

תכירו את קובי סלע, CEO של חברת Axilion, יזם סדרתי ומוכשר שהגיע אלינו עם הסטרטאפ השלישי שלו בחיפוש אחר מספר תפקידים בכירים.
תו

אלי אביאן, CEO בeTribez, שמפתחים פלטפורה המעניקה שליטה ובקרה למנהלי סטודיו של סרטים וטלוויזיה עם פתרונות דיגיטליים מתקדמים.

ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.

אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.

יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.

רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.

המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.

Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?
האם אתה באמת רוצה לבטל את הסכמתך?