בלוג

אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.­

LeadersTalk by iTalent – אילנית לוי ביטון משוחחת עם ליאת לזר

מזמינים אתכם לצפות ב- Videocast מרתק או להאזין בכל ערוצי הפודקאסט שלנו.
LeadersTalk By iTalent Number 23
את השיחה הזו הקלטנו רגע לפני תקופת אי הודאות הנוכחית.
ודווקא עכשיו היא רלוונטית יותר מתמיד כי השיח הוא על תהליך מהותי החשוב לכל חברה, לכל מצב שוק ובטח בחוסר ודאות.
בסופו של יום התהליך חיזק, חידד ופיתח כי ולא משנה מהו המצב החיצוני, החוזק מגיע מבפנים.

קרא עוד »
מנהלים מגייסים בכירים מספרים על החוויה שלהם איתנו ונותנים ערך ליזמים – שמוליק יודקוביץ

מנהל הפיתוח של CWT Digital, שמוליק יודקוביץ,
הוא מאלו שכבר מכיתה א'-ב התחילו להתעסק במחשבים וידעו שזו אהבה.

מזה עשור שמוליק נמצא בתפקידים ניהוליים בחברות טכנולוגיות, בתפקידו הנוכחי כמנהל פיתוח הוא משתף בסרטון מרתק

קרא עוד »
מצב הגיוס בהייטק ביולי 2022: דנה בש שלח בראיון בלעדי

גל הפיטורים הנוכחי בשוק הטכנולוגיה הישראלי, לא דומה לזה של משבר הדוט.קום ב-2000, והמפוטרים מוצאים במהירות מקומות עבודה חלופיים – מסבירה דנה בש שלח, מנכ"לית ושותפה בחברת השמה iTalent. והאם דרישות והצעות שכר פחתו? צפו בראיוןTV

קרא עוד »
פרק 6: ליאת אמידן מן

הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.

כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.

קרא עוד »
ארבעה דברים שעליכם לעשות בכל ראיון עבודה עם מועמד

כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.

קרא עוד »
פרק 5 עידית יוסיפסקו

סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.

אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.

קרא עוד »
מה הוא מיתוג מעסיק ומדוע זה כל כך חשוב?

איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.

קרא עוד »
פרק 4 עדי אביטל

אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.

קרא עוד »
למה שאנשים ירצו לעבוד אצלך?

זאת היא שאלה חשובה שכל מעסיק צריך לשאול את עצמו. מעבר לכל, השאלה היא תרגיל בענווה, אבל היא גם אמורה להיות גורם מתמרץ שמוביל אותך ליצור סביבת עבודה טובה יותר, שתמשוך את הכישרונות המתאימים ותשאיר אותם נלהבים לתרום לפרויקט שלך לאורך שנים.

קרא עוד »
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.