
הכניסה של כלי בינה מלאכותית לתהליכי הגיוס דורשת ממנהלי ומנהלות גיוס להיות עוד יותר טובים בתפקיד שלהם, לדעת לייצר אסטרטגיית גיוס מבוססת דאטה, ידע שוק, תרבות ארגונית ויכולת לנהל תהליך בצורה חדה ואנושית מא' ועד ת'
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
הכניסה של כלי בינה מלאכותית לתהליכי הגיוס דורשת ממנהלי ומנהלות גיוס להיות עוד יותר טובים בתפקיד שלהם, לדעת לייצר אסטרטגיית גיוס מבוססת דאטה, ידע שוק, תרבות ארגונית ויכולת לנהל תהליך בצורה חדה ואנושית מא' ועד ת'
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בתהליכי גיוס בעולם העבודה הנוכחי הוא למשוך מועמדים פסיביים, טאנלטים שלא יגישו מועמדות באופן אקטיבי באתרי הקריירה השונים אבל הם לגמרי
תהליך גיוס העובד הראשון בארה"ב יכול להיות מאתגר ומורכב, במיוחד עבור חברות בינלאומיות. במאמר חדש שכתבנו בשיתוף עם חברת ERB, ונבחר להתפרסם על ידי Startup
בשוק העבודה הגלובלי ההולך ומתפתח, אנחנו רואים עוד ועוד התרחבות של חברות ומעבר של עובדים למדינות אחרות. חברות ישראליות רבות מרחיבות את הפעילות שלהן למדינות
אין חברה בלי מוצר.אין חברה בלי צרכנים.מסכימים? אחד מן התפקידים הכי נחשקים (ומאתגרים לגיוס) בנוף ההייטק הוא מנהל המוצר. ולא בכדי. הרי כפי שאמרנו בהתחלה
באופן כללי, עזיבה של עובדים מהחברה היא תופעה שלילית. כמובן, יש סיטואציות בהן השינוי בצוות הוא הכרחי וחשוב לדעת לזהות זמנים כאלה. ובכל זאת, עזיבת עובדים היא לא דבר שאנחנו שואפים אליו והיא משפיעה על המשאבים של החברה.
נטע פיס, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Idomoo, הגיעה להתארח אצלנו בפודקאסט ומדברת על האופן בו מיתוג מעסיק משפיע על הגיוס בחברה, על דגשים חשובים לתהליך נכון ואיך הכל משתלב עם יתר המאמצים של החברה לגיוס עובדים.
שרוצים לעשות משהו כמו שצריך, עדיף לנקוט בגישה מדעית כזאת שתשאיר כמה שפחות מקום לספק. כשמדובר בגיוס, ובמיוחד בסורסינג, זה יכול להיות קשה לקבוע כיצד תראה גישה מדעית בפועל, אך pre-sourcing יכול לקדם אותנו לייעול עבודתנו בבהירות.
טל דסקל, מנכ"ל חברת Easy Send, התארח אצלנו בפודקאסט לשיחה על תהליך הגיוס בחברה שלו, ועל חשיבות ההתאמה של המועמד לאופי של החברה, ולא רק לדרישות התפקיד.
החברה שלנו הופכת להיות טובה יותר ויותר בזיהוי וגינוי עסקים שלא מיישמים את עקרונות הגיוון והכללה בארגון- עקרונות שאינם עניין של יחסי ציבור ומוסריות גרידא, אלא גם גורמים משמעותיים להשפעה על רווחיות העסק.
שימו אזניות והקשיבו לסיון מלחי, פסיכולוגית ארגונית שמתמחה בגיבוש אסטרטגיית גיוס לארגונים
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.